niedziela, 4 sierpnia 2013

Paznokcie :).

Hej hej !
Zaniedbałam was, za co przepraszam ale od notki z ostatnim nail artem złapałam lenia i doła :P.
Najpierw robiłam zdjęcia do postów itp a potem brak chęci żeby usiąść do komputera bo pogoda taka że tylko w piłkę grać :D.
Ale nadrabiam to i daję wam kolejną porcję nail artu !
Więc potrzebujemy :
-srebrny lakier
-utwardzacz
-fioletowy lakier ( mój jest brokatowy)
-biały lakier
-czarny lakier

1.

 Najpierw oczywiście dałam bazę z utwardzacza, następnie (niezbyt dokładnie -,-) pomalowałam paznokcie w ten sposób).

2.
 Chyba nie muszę wyjaśniać ;).

3.
I to już koniec !- Myślę że dla początkujących jak i już 'doświadczonych' nail artystek ten nail art jest prosty, i mam nadzieję, efektowny.

Do przeczytania ! ;) Teraz na pewno częściej, obiecuję.

2 komentarze:

  1. Paznokcie maś śliczne, tylko o skórki zadbaj ;) Widzę, że zadziorki dręczą... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione na początku lipca i od tego czasu zdążyłam już o nie zadbać, spokojnie :D. Teraz już nie mam z nimi problemu jak wtedy, o zgrozo... :P

      Usuń