niedziela, 4 sierpnia 2013

Zestaw dla Wojtusia :)

Witam w drugiej notce :P.
Ostatnimi czasy w mojej rodzinie, rodzi się sporo maluszków ... :P
Jednym z nich jest mały Wojtek :DDD (po cichu liczę, że Mały będzie grał w piłkę i był małym Cule ... :P).
Specjalnie dla niego zrobiłam króliczka i ochrzciłam go imieniem Dani :).
A dla rodziców Wojtka, machnęłam portret, ze zdjęcia które otrzymałam od jego mamy.
Co prawda  nie jestem zbyt zadowolona, jak zawsze :P.
Teraz trochę zdjęć :



 Pierwotnie królik miał wyglądać i byś rozmiarów takich jak na projekcie... jednak szybko "udało" mi się z tym minąć :P. Lenistwo też nie pozwoliło mi zrobić marchewki ale myślę że i bez niej Dani daje radę :D. Oby Małemu się podobał.


No i rysunek, wyglądający nie tak jakbym chciała :/.
Dzięki i do następnego ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz