środa, 25 września 2013

Powracam !

Teraz już na dobre ! :)))
Dzisiaj czynię małe podsumowanie fotograficzne tego co robiłam, na dowód że wcale się nie leniłam :P. No może troszkę jeśli chodzi o bloga, ale ostatnie dni wakacji przeżyłam naprawdę cudownie- w biegu swoją drogą :P, a potem.... tak. Szkoła. Teraz dopadła mnie choroba, badania lekarskie krwi, serca i mojego ogólnego stanu, jutro wyniki a ja się troszkę niepokoję... ale nie będę was zanudzać :D. Teraz 'pare' fotem z mojego wypadu, z bratem i rodzicami na rybki :D (tak, uwielbiam łowić ryby, choć przyznam się że w dzień mnie i mojego brata... i tak przyciągnęło boisko :) zboczenie zawodowe :P).  KLIKNIEJCIE NA ZDJĘCIE ŻEBY OGLĄDAĆ W WIĘKSZYM ROZMIARZE !!! Przejdźmy do rzeczy:

 Ehh... może i są piękne, ale to nie zmienia faktu, że zżarły mi CAŁĄ przynętę i spłoszyły ryby ....

Może i nie jakieś genialne zdjęcie ale mam do niego sentyment :)

Moja mama i brat :P
 

 No jakieś makro też jest co nie... :D

 HAHAHAHAHAHAHA no okej, dodaję to zdjęcie żeby nie było że jestem ninja czy coś :P, tak to ja...(zdjęcie robione telefonem przez mamę xD)

Teraz mam nadzieję że moje ziomki się nie obrażą, ale kocham te fotki :). To już z pewnego, pamiętnego NIGGA popołudnia po szkole :D
Portret, przepięknej Klaudii :)
 Miało być normalne zdjęcie ale.. Krystian :D
 -Ej zrób mi zdjęcie z jej telefonem xD
 I oczyska Klaudii :D



Teraz koniec zdjęć, zmieniamy temat. Zmieniam bloga. Ale nie jeśli chodzi o samą treść :P. Tematyka dalej ta sama, ale... zmieniamy nazwę, wygląd, dajemy logo i zakładam fanPage na facebooku gdzie na bierząco będziecie mogli śledzić czy coś się pojawiło :). PRZYGOTUJCIE SIĘ ! Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Przepiękne widoki:)
    Bardzo ładne zdjęcia rodzinki i przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń